top of page

ALPACABOERDERIJ DORDRECHT
Verscholen tussen de dijken van Dordrecht vind je Alpacaboerderij Dordrecht, een groene oase vlak bij de stad. Hier kom je tot rust tussen nieuwsgierige alpaca’s en geniet je van een high tea of picknick in de buitenlucht. De boerderij wordt gerund door een klein, hecht team en biedt ook ruimte voor een unieke beleving waar natuur, ontspanning en gezelligheid samenkomen.
Bij alpacaboerderijen zie je vaak een alpaca in het logo wat logisch is, maar weinig verrassend. Voor Alpacaboerderij Dordrecht koos ik een andere insteek: niet alleen het dier, maar vooral de beleving centraal. Zoals picknicken en high tea tussen deze nieuwsgierige dieren. Zo krijgt het merk nét dat beetje extra karakter en valt het echt op.
Ontwerp logo & visuele identiteit
Bij alpacaboerderijen zie je vaak een alpaca in het logo wat logisch is, maar weinig verrassend. Voor Alpacaboerderij Dordrecht koos ik een andere insteek: niet alleen het dier, maar vooral de beleving centraal. Zoals picknicken en high tea tussen deze nieuwsgierige dieren. Zo krijgt het merk nét dat beetje extra karakter en valt het echt op.
Ontwerp logo & visuele identiteit

TUIN VAN STERRENBURG
Tuin van Sterrenburg is een buurtvereniging bestaande uit twee samenwerkende organisaties, namelijk leerwerkbedrijf Het Tuinhuis Sterrenburg BV en vrijwilligersorganisatie Sterrenburg Doet Samen. Samen organiseren zij horeca, wijkvervoer, evenementen en ondersteuning in de wijk. Een actieve buurtorganisatie die werkt aan verbinding in Sterrenburg.
Voor het logo heb ik een uitstraling ontworpen die past bij de sfeer van het park, waar de meeste activiteiten plaatsvinden. Er is ruimte ingebouwd om duidelijk te maken om welk onderdeel van de buurvereniging het gaat. De natuurlijke kleurtinten versterken het herkenbare en toegankelijke karakter.
Ontwerp logo & visuele identiteit on- offline
Voor het logo heb ik een uitstraling ontworpen die past bij de sfeer van het park, waar de meeste activiteiten plaatsvinden. Er is ruimte ingebouwd om duidelijk te maken om welk onderdeel van de buurvereniging het gaat. De natuurlijke kleurtinten versterken het herkenbare en toegankelijke karakter.
Ontwerp logo & visuele identiteit on- offline

BUURT-BISTRO HET TUINHUIS
Na het stoppen van De Tuin van Sterrenburg is Het Tuinhuis verdergegaan als Buurt-Bistro Het Tuinhuis. Midden in het Sterrenburgpark is deze chalet-achtige bistro met ruim terras dé huiskamer van de wijk. Het is de enige horeca in het park en een vertrouwde ontmoetingsplek. Een enthousiast team van vrijwilligers heet je hier van harte welkom.
De stijl is grotendeels hetzelfde gebleven als bij De Tuin van Sterrenburg, maar met aanpassingen die beter passen bij de sfeer van de bistro.
Ontwerp logo & visuele identiteit on- offline
De stijl is grotendeels hetzelfde gebleven als bij De Tuin van Sterrenburg, maar met aanpassingen die beter passen bij de sfeer van de bistro.
Ontwerp logo & visuele identiteit on- offline

CONNECT TO CROW
Connect to Grow is een eenmanszaak met ruime ervaring in (hoger) zorgmanagement. Vanuit die basis biedt het interim-management en projectbegeleiding in de zorg en het sociaal domein. De kracht ligt in het snel doorgronden van complexe situaties, het verbinden van mensen en het realiseren van duurzame verandering.
Het beeld spreekt voor zich: de cirkels staan voor mensen of plekken die via lijnen met elkaar verbonden zijn. Samen vormen ze de gestileerde vorm van een boom wat een krachtig symbool is voor groei, verbinding en een sterke organisatie.
Ontwerp logo & visuele identiteit
Het beeld spreekt voor zich: de cirkels staan voor mensen of plekken die via lijnen met elkaar verbonden zijn. Samen vormen ze de gestileerde vorm van een boom wat een krachtig symbool is voor groei, verbinding en een sterke organisatie.
Ontwerp logo & visuele identiteit

DAWSONGROUP
Dawsongroup is Europees marktleider in de verhuur en verkoop van mobiele koeloplossingen.
Voor hun productlijn was het tijd voor een frisse en opvallende uitstraling. Ik ontwikkelde het creatieve concept met de slogan ‘We keep it cool wherever you are’. Daarbij koos ik voor een visuele stijl met ijs als centraal beeld en koele blauwtinten die perfect passen bij de kern van hun dienstverlening.
Visuele identiteit
Voor hun productlijn was het tijd voor een frisse en opvallende uitstraling. Ik ontwikkelde het creatieve concept met de slogan ‘We keep it cool wherever you are’. Daarbij koos ik voor een visuele stijl met ijs als centraal beeld en koele blauwtinten die perfect passen bij de kern van hun dienstverlening.
Visuele identiteit

EETCAFÉ DE WILHELMINABOOM
Eetcafé De Wilhelminaboom is een sfeervol eetcafé in Dordrecht, waar je kunt genieten van smaakvolle broodjes, lunchgerechten, complete maaltijden, salades en een lekker drankje. Daarnaast verzorgen ze catering op locatie en bieden ze ruimte voor feesten en partijen.
Voor de promotie van hun acties, hapjes en drankjes heb ik een herkenbare visuele lijn ontwikkeld in vorm en kleur, passend bij de uitstraling van het eetcafé.
Visuele identiteit
Voor de promotie van hun acties, hapjes en drankjes heb ik een herkenbare visuele lijn ontwikkeld in vorm en kleur, passend bij de uitstraling van het eetcafé.
Visuele identiteit

HAB MONTAGE
HAB Montage is gespecialiseerd in het monteren van keukens.
Van standaard keukens tot aan het luxe particuliere segment.
Het logo is direct herkenbaar als een lepelrek, een vertrouwd object in bijna elke keuken. In plaats van keukengerei hangt er gereedschap in, wat een speelse knipoog is naar het klussen en aanpakken waar het bedrijf voor staat.
Ontwerp logo & visuele identiteit
Van standaard keukens tot aan het luxe particuliere segment.
Het logo is direct herkenbaar als een lepelrek, een vertrouwd object in bijna elke keuken. In plaats van keukengerei hangt er gereedschap in, wat een speelse knipoog is naar het klussen en aanpakken waar het bedrijf voor staat.
Ontwerp logo & visuele identiteit

KETELBINKEN
EnerTrans werkt aan een aardgasvrije toekomst voor Rotterdamse wijken. Omdat de overstap naar een warmtenet tijd kost, worden oude cv-ketels tijdelijk vervangen door efficiënte modellen die later worden gerecycled. Onder de naam Ketelbinken helpt EnerTrans bewoners stap voor stap richting duurzame warmte.
Voor deze actie heb ik gekozen voor een visuele stijl met een warme uitstraling en gericht op het bieden van gemak en het ontzorgen van de doelgroep, door tekst en tevreden bewoners.
Ontwerp logo & visuele identiteit
Voor deze actie heb ik gekozen voor een visuele stijl met een warme uitstraling en gericht op het bieden van gemak en het ontzorgen van de doelgroep, door tekst en tevreden bewoners.
Ontwerp logo & visuele identiteit

DE MOESTENIER
De Moestenier biedt dagbesteding aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Onder leiding van Manon Weijermars werkt het team aan (moes)tuinen en groene projecten voor particulieren, scholen en bedrijven. De Moestenier is maandelijks te zien in het KRO-NCRV-programma Binnenstebuiten.
Het logo weerspiegelt haar lach, maar ook het plezier van werken in het groen, precies waar De Moestenier voor staat: mensen aandacht geven en enthousiast maken voor een groene leefomgeving.
Ontwerp logo & visuele identiteit
Het logo weerspiegelt haar lach, maar ook het plezier van werken in het groen, precies waar De Moestenier voor staat: mensen aandacht geven en enthousiast maken voor een groene leefomgeving.
Ontwerp logo & visuele identiteit

PIZZA TONNO DESIGN
Pizza Tonno Design was mijn eerste avontuur als zzp’er in grafisch ontwerp.
Waarom die naam? Simpel: pizza tonno was gewoon mijn favoriete pizza, maar met een knipoog: elke slice stond symbool voor wat ik deed. Van smaakvol concept tot creatieve creatie en stevige realisatie.
Ontwerp logo & visuele identiteit
Waarom die naam? Simpel: pizza tonno was gewoon mijn favoriete pizza, maar met een knipoog: elke slice stond symbool voor wat ik deed. Van smaakvol concept tot creatieve creatie en stevige realisatie.
Ontwerp logo & visuele identiteit

CHAMPAGNE BOUTIQUE
Twee gepassioneerde heren nemen je mee in de wereld van
Champagne. Met hun uitgebreide kennis en een zorgvuldig geselecteerd assortiment aan uitstekende champagnes, organiseren zij persoonlijke proeverijen. Tijdens deze smaakvolle ontdekkingstocht laten ze je op een toegankelijke en inspirerende manier kennismaken met alles wat Champagne bijzonder maakt
Om hun passie zichtbaar te maken, heb ik communicatie-uitingen ontworpen met speelse, bubbelachtige vormen en een stijlvol kleurgebruik dat warmte en elegantie uitstraalt. Met name de bubbelbon, viel goed in de smaak.
Visuele identiteit
Champagne. Met hun uitgebreide kennis en een zorgvuldig geselecteerd assortiment aan uitstekende champagnes, organiseren zij persoonlijke proeverijen. Tijdens deze smaakvolle ontdekkingstocht laten ze je op een toegankelijke en inspirerende manier kennismaken met alles wat Champagne bijzonder maakt
Om hun passie zichtbaar te maken, heb ik communicatie-uitingen ontworpen met speelse, bubbelachtige vormen en een stijlvol kleurgebruik dat warmte en elegantie uitstraalt. Met name de bubbelbon, viel goed in de smaak.
Visuele identiteit
bottom of page

